środa, 5 czerwca 2013

[Dom]Przydatne akcesoria do biura

Wraz z mężem zdecydowaliśmy się na zakup mieszkania 3-pokojowego, w związku z czym mały pokój wybraliśmy na biuro. W związku z tym wybraliśmy się do paru sklepów z meblami w poszukiwaniu 2 na tyle dużych biurek, aby zmieściły się laptopy i monitor. Każdy z nas chce mieć swój prywatny kąt, dlatego ostatecznie zdecydowaliśmy się na 2 biurka narożne. Dopiero za trzecim podejściem natknęliśmy się na odpowiedni zestaw i bez większych oporów zamówiliśmy dwie sztuki. Oprócz tego na długiej liście pojawiły się również półki do zawieszenia, szafki i kilka potrzebnych dodatków. Jako iż całe zakupu nie pochłonęły nam dużo czasu, postanowiliśmy pojechać jeszcze po materiały biurowe tj. taśmy, skoroszyty, koperty i wiele innych. Po powrocie do domu wzięliśmy się za składanie mebli i ich ustawienie w konkretnych miejscach. Czegoś nam jed nak brakowało. Na jednaj ścianie zaplanowany był ogromny plakat, jednak reszta pozostała całkiem biała. Dobrze, że mój partner wpadł na pomysł, aby zawiesić tam tablice magnetyczne. Stwierdziłam, że to świetne rozwiązanie! Często by nie zapomnieć o istotnych sprawach zapisuję je na karteczkach i zaklejam biurko. W tej chwili będę miała wszystko w określonym miejscu. Tablice zamówiliśmy przez internet i jedynie co aktualnie muszę zrobić, to zadbać, by było tu bardziej przytulnie. W końcu to wyzwanie dla kobiety! tags: dom, rodzina, biuro, akcesoria biurowe, meble biurowe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz