środa, 19 czerwca 2013

[Praca]Dlaczego podróże nie zawsze są przyjemne?

Moi przyjaciele kochają dalekie wyprawy. Niemal co roku planują wyjazdy w najdalsze zakątki świata. Ze mną jednakże jest całkowicie inaczej. Nieraz muszę być na wielu sympozjach lub delegacjach, które egzekwują ode mnie naprawdę dalekich podróży. Dawniej była to praca marzeń. Gdy otrzymałam wytęskniony awans ucieszyłam się jak małe dziecko. Niestety spoglądając na wszystko z perspektywy czasu, dochodzą do wniosku, że jednak pora przejść na spokojniejszy tryb życia. Bodaj szczególnie irytował mnie tzw. jet lag. Potwornie się przez niego męczyłam. To był dla mnie koszmar. Nieustające bóle głowy to ledwo jeden z objawów tej przypadłości. Potem zaczęłam skarżyć się na straszną bezsenność Leczenie nic mi nie dało. Doktor ręce już załamał. Moja reakcja się nie polepszyła mimo, że stosowałam już różne lekarstw a. Tak już prawdopodobnie zostanie. Mam świadomość, że spora część osób uzna to za nader banalny powód, ale zrozumcie, że przy tej liczbie lotów na wschód mam dosyć. Nie podjęłam jednakże nieodwracalnej decyzji i chcę spokojnie rozważyć wszelkie argumenty za i przeciw. Może uda mi się zminimalizować częstotliwość podróżny. W najgorszym wypadku pozostanie jedynie wypowiedzenie. tags: podróże, praca, lekarstwa, zdrowie, bezsenność

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz