sobota, 8 czerwca 2013

[Rekreacja]Propozycje na upominek dla taty

Już niedługo mój tata kończy 52 lata. Z tej okazji zdecydowaliśmy się kupić mu jednocześnie coś szczególnego, jak i pożytecznego. Początkowo co nam do głowy wpadło to skórzany notes w mocnej oprawie oraz torba na laptopa, o której tak wiele mówił. Mama jednak kazała nam się powstrzymać z podejmowaniem ostatecznej decyzji, bowiemgdyż taty zachcianki szybko się zmieniają. Wyczekiwaliśmy tak długo, jak tylko mogliśmy jednak w końcu nadszedł moment, aby wybrać się na ciągle przez nas odkładane zakupy. Mój partner zdecydowanie nie jest miłośnikiem tego rodzaju wypraw. Uważa je za bardzo irytujące. Nic dziwnego, iż po godzinie zaczyna marudzić. Dopiero po paru godzinach poszukiwań natrafiliśmy na doskonały upominek. Niestety właśnie wtedy musiała zadzwonić moja mama. Wybór padł na plecak turystyczny, więc byliśmy zmuszeni pojechać po niego na przeciwny koniec miasta. Szkoda, że w czasie zakupów mój partner gdzieś zaginął. W końcunaturalnie go znalazłam, wpatrującego się w stół do bilarda. Jakie szczęście, że nasze mieszkanie jest zbyt małe na tego typu sprzęt. Znając panów pewnie wyobrażał sobie, jak z jednego pokoju robi miejsce na stół oraz plotki z kolegami przy piwie. Wróćmy jednak do urodzinowego prezentu... Zgadnijcie ile plecaków dostał mój tata? obecniechwilowo ma zapas na długie lata. tags: turystyka, sport, rekreacja, akcesoria sportowe, sprzęt turystyczny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz