środa, 5 czerwca 2013

[Rodzina]Doskonały wózek dla pociechy

Już niebawem moja koleżanka stanie się szczęśliwą mamą. W związku z czym przekonała męża na całkowity remont pokoju. Już dawno miała to w planach, ale do tej pory nie znalazła w sobie prawdziwej siły i motywacji. Niezwykle długo wspólnie z mężem starali się o maleństwo i z tego co mi wiadomo niemal się poddali, aż tu pewnego razu los się do nich uśmiechnął. Jak tylko usłyszała, że jest w ciąży wpadła w wielką radość. Natychmiast zaczęła wszystko organizować, męża zagoniła do pracy, a mnie zaciągnęła na zakupy. Nie pozostało nam nic innego, jak ułożyć plan działania na długi weekend, który spędzimy na poszukiwaniach sprzętu i zabawek. Szczególnie zależało jej na kupnie łóżeczka, niewielkiej szafki oraz lekkiego wózka, ponieważ wiele na ten temat się nasłuchała. Spora część zakupów poszła nam w miarę sprawnie. O prawdziwy zawrót głowy postarały się jednak wózki, które nie dosyć, że są ciężkie to i drogie. Koleżance bardzo zależało na tym, aby kółka były dosyć duże i pewne. Całość powinna być zgrabna i poręczna. Sprawdziłyśmy przynajmniej trzy sklepy i w każdym z nich sprzedawano identyczne modele. Na szczęście jedna z ekspedientek powiedziała, że za około miesiąc będzie nowa dostawa. Faktycznie ulżyło mi, bowiem padałam z nóg. Muszę zapamiętać, żeby odegrać się na przyjaciółce, jak tylko zdecyduję się na dziecko. tags: wózki, akcesoria dla dzieci, dom, rodzina, wózek dla dziecka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz