piątek, 7 czerwca 2013

[Rozrywka]Mój własny świat

Całkiem niedawno doszłyśmy wraz z kuzynką do wniosku, że zaczniemy w ramach hobby szyć własne pluszaki! Każda z nas ma swoje, konkretne zadania. Ja jestem odpowiedzialna za rysunki koncepcyjne oraz rozłożenia wszystkiego na pojedyncze elementy. Na ogół ludziom wydaje się, że moja praca jest miła i banalna. Wygląda to jednakże trochę inaczej. Daje ona dużo satysfakcji, lecz wymaga koncentracji! Z początku powstają tzw. zarysy robocze. Jest ich naprawdę dużo. Wszystkie postacie próbuję rozrysować z każdej perspektywy. Później odrzucam te, które nie przypadły mi do gustu i koryguję pozostałe czasem coś dodając czy gumując. Wybrane szkice naklejam na mojej tablicy przy użyciu taśmy klejącej. Wiszą tak parę dni, a ja analizuję każdą wersję. Przy okazji proszę o zdanie ku zynkę i bliskie mi osoby. Na końcu wybieram zwycięzcę. Na nowo rozrysowuję go na większej kartce i określam najistotniejsze elementy. Tak właśnie powstaje szablon. Potem już wszystko zależy od mojej kuzynki. To ona wybiera materiały i szyje wszystko wedle tego, co jej podesłałam. Na razie jest to dosyć czasochłonna praca i stawiamy dopiero małe kroki, ale chociaż tworzymy coś całkowicie własnego! tags: maskotki, pluszaki, dom, hobby, rozrywka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz