czwartek, 13 czerwca 2013

[Rozrywka]Nowy pomysł na mój taras

W ostatnim czasie moja siostra wpadła na błyskotliwy pomysł i próbowała przekabacić mnie na dodatkowe zajęcia z wyplatania koszy. W gruncie rzeczy mnie zdziwiła tym pomysłem. Rozumiem jeszcze plastykę lub tworzenie bransoletek z koralików. To stanowczo do niej bardziej pasuje niż wiklinowe koszyki. Zdecydowanie nie bardzo spodobał mi się ten pomysł. Naturalnie moja siostrzyczka nie miała zamiaru się poddać. Całymi dniami męczyła mnie i truła, aż nie wytrzymałam i się zgodziłam. Tak faktycznie skusiła mnie jedynie wizja tego, że koszyk będę mogła wykorzystać jako doniczkę na tarasie. Kocham nietypowe aranżacje. Szczęśliwie wszystkie zajęcia warsztatowe wypadały na soboty, więc mogłam na nie bez problemu przechodzić. Na początku trzeba było wybrać projekt. Bez wahania wybrałam wózki! Widziałam takie w kwiaciarniach i ogromnie mi się spodobały. Niestety są one dosyć drogie. Teraz mogę stworzyć taki sam! Jeżeli ktokolwiek z Was sądzi, że to takie banalne to jest w ogromnym błędzie. Po godzinie tak bardzo bolały mnie ręce, zaśnatomiast efekt był dość marny. Jak dobrze, że szybko się nie zniechęcam i staram się wszystko doprowadzić do samego końca. Jestem aktualnie po czterech takich zajęciach i nadal nie widzę kształtu. Wiem, że to przecież moja pierwsza próba, lecz chciałabym, żeby wyszedł mi idealny. Na szczęście mamy instruktora, bez niego chyba bym zwariowała. tags: hobby, rozrywka, plastyka, kursy, warsztaty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz