piątek, 7 czerwca 2013

[Sport]Czy sport jest kosztowny?

Mój narzeczony ostatnio znalazł sobie nową pasję, która dostarcza mu konkretnej dawki adrenaliny. Naturalnie nie zapytał mnie o zdanie, po prostu znajomi w pracy go namówili i jakoś tak wyszło, że zdecydował się z nimi chociaż raz pojechać. Na początku nie był w ogóle pewien czy wspinaczka po skałach jest sportem dla niego, lecz całkiem szybko zmienił podejście. Wyjazdy tak mocno go wciągnęły, że obecnie w każdej wolnej chwili pakuje rzeczy i jedzie na Jurę. Każdy sport jednak nieco kosztuje, szczególnie jeżeli trzeba kupić całe wyposażenie. Świetnie pamiętam, kiedy wspólnie z jego kolegą pojechaliśmy do centrum handlowego, po ten cały sprzęt wspinaczkowy. Panowie za cel przyjęli sobie sklep sportowy, natomiast ja wykorzystałam czas dla siebie i ruszyłam na zakupy do galerii. Zdziwił mnie fakt, iż znacznie szybciej skończyłam niż oni. W dodatku zdąży� �am kupić wszystko na kolację w markecie, a ci dalej debatowali nad butami. Pierwszy raz to mężczyźni byli bardziej niezdecydowani niż ja. Chociaż najbardziej zaskoczył mnie rachunek. Nie wiem kto stwierdził, że sport jest tanią formą aktywności. To nawet karnet na siłownie jest znacznie tańszy od tego ekwipunku. Oby tylko go założył. tags: sport, wspinaczka, sprzęt sportowy, akcesoria sportowe, re

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz