czwartek, 6 czerwca 2013

[Sport]Nacudowniejsze wspomnienia z dzieciństwa

Mnóstwo osób pokochało rolki za ich niewiarygodną wygodę i szybkość. Pamiętam jeszcze czasy, kiedy była moda na proste wrotki. Nigdy nie potrafiłam na nich jeździć. Więcej razy się wywróciłam niż na pierwszym, małym rowerze. Moja siostra tymczasem mogła cały dzień mieć je założone na nogach i mknąć niczym strzała po całym parku. Jakoś nie zaskoczył mnie ten fakt. Przecież całe ferie spędziła wraz ze znajomymi na lodowisku. Mnie łyżwy trochę przerażały. Może to dlatego, iż byłam dzieckiem i nie potrafiłam hamować? Stale lądowałam na ogrodzeniu. Dobrze, że siostra zawsze posiadała w sobie multum cierpliwości i demonstrowała mi krok po kroku jak powinnam jeździć. Dzięki niej do dzisiaj śmigam po lodzie szybko i bezpiecznie. Tak samo jest z rolkami. Nie sprawiają mi one większych problemów. Ponieważ ciężko byłoby mi trzymać i rolki, i łyżwy w szafie, zdecydowałam się zainwestować w łyżworolki. Teraz starczy, że zmienię kółka na płozy i odwrotnie. Co więcej są one regulowane, dlatego nie ma znaczenia grubość skarpet. Do dzisiaj wspominam swoje niepewne kroki na lodzie i wakacje spędzone na rolkach. To jedne z moich ukochanych wspomnień z lat młodości. tags: sport, wakacje, sprzęt sportowy, rolki, łyżworolki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz