środa, 5 czerwca 2013

[Technologia]W jaki sposób walczyć z dużymi rachunkami?

Każdy z nas marzy o jak najmniejszych rachunkach za mieszkanie i media. Niestety mało kto nadzoruje swoje wydatki. Spytałam bliską mi rodzinę, czy w jakikolwiek sposób analizują swoje co miesięczne wydatki np. za zużycie energii. Jakoś nie zdziwił mnie fakt, że niezbyt się tym interesują, a przecież to dość istotna wiadomość jeżeli chcemy zacząć oszczędzać. Z ciekawości poprosiłam mamę o listę rachunków i spisałam sobie kluczowe dla mnie informacje. Następnie poszperałam w internecie, jak mogę skontrolować ile energii kosztuje nas dany sprzęt. Nadzwyczaj szybko natknęłam się na stronę internetową naszego dostawcy energii, który miał już zaprojektowany kalkulator zużycia prądu. Szybko zawołałam rodziców i już po kilku chwilach wyszło, że co prawda tani prąd nie istnieje, lecz możemy na nim nieco zaoszczędzić! Wiadomo nie obędzie się bez prawdziwej dyscypliny. Każdy z nas musi zacząć się pilnować i nie zapominać np. o wyłączeniu komputera. Takie niewielkie rzeczy, a mogą posiadać duży wpływ na końcowe rachunki! Oczywiście na początku nie zaobserwowaliśmy dużych zmian. Jednak już po 2 miesiącach mogliśmy zobaczyć, iż istotnie rachunki są niższe, dlatego szczerze polecam Wam zainteresować się tym tematem. tags: energia, prąd, zużycie energii, rachunki z prąd, energetyka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz