niedziela, 16 października 2011

Internetowy marketing jako nowość reklamowa

Żyjemy w świecie, w którym reklama jest dźwignią handlu. Wszelkiego rodzaju plakaty reklamowe, afisze, billboardy otaczają nas zewsząd. Współczesny marketing charakteryzuje się tym, że wychodzi naprzeciw gustom potencjalnych klientów. Próbując odgadnąć skryte potrzeby klienta, usiłując te potrzeby uświadamiać oraz pobudzać a nawet kreować, i zaspokajać je wykorzystuje coraz to nowsze i ciekawsze pomysły. W marketingu działa główna zasada, która mówi, że klient jest najważniejszym elementem biznesu, a wcelowanie się w jego potrzeby dostarcza konkretnych zysków przedsiębiorstwu. W osiągnięciu celu koniecznie jest stosowanie kilku podstawowych technik, do których zalicza się między innymi badanie rynku, kształtowanie produktu czy kształtowanie cen i formy sprzedaży. Coraz częściej stosuje się coraz to nowsze sposoby dotarcia do potencjalnego klienta. Reklama w wyszukiwarkach internetowych, czyli popularnie nazywany internetowy marketing to jeden z nich. Początkowo marketing w Internecie opierał się jedynie na mailingu , aktualnie stosuje się szereg powiązanych ze sobą akcji takich jak zamieszczanie banerów czy boxów. Najbardziej zauważalną a zarazem największą korzyścią używania reklamy internetowej jest to, ze nic w zasadzie jej nie ogranicza- ani geografia ani normy czasowe. Dzięki wszechobecnemu Internetowi dotarcie do klienta za znacznie mniejszą kwotę i znacznie prostszym sposobem jest możliwe i dostępne dla każdego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz