środa, 10 lipca 2013

[Biuro]Świetnej jakości kasetki do przechowywania pieniędzy

Jednego razu kilku bandziorów napadło na mój sklep. Ta historia w mojej firmie jest bez precedensu. Sklep ten był co prawda mały, ale z techniką i innymi technicznymi gadżetami, sprzętem domowym. Alarm miał być ustawiony akurat kolejnego dnia, gdyż zmieniłem agencję ochroniarską. Skąd oni wiedzieli? Do tej pory w ochranianiu sklepu pomagały mi regały ,które ustawiałem na froncie, aby ciężej było wejść. Tej nocy jednak nic nie stanowiło problemu. Bandyci najpierw zabrali się za kasetki na pieniądze. Potem obrabowali dział z techniką, bo był najbliżej wejścia. Zabrano dziesięć telewizorów i pięć odtwarzaczy muzycznych. Następnie poszli do działu AGD, skąd zabrali kilka pralek, chłodziarek i zmywarek. Nie pojmuję, jak udało im się to wszystko zabrać! Regał, który uł ożyłem, był przecież bardzo wielki, żeliwny! Nurtuje też zagadka, skąd złodzieje wiedzieli, że aktualnie nie ma alarmu? Chciałbym znać na to pytanie odpowiedź. Straciłem mnóstwo kasy, ale zyskałem doświadczenie. Nie można wierzyć regałom żeliwnym. tags: biuro, wyposażenie, towary

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz