sobota, 6 lipca 2013

[Sport]Przygotowania do amatorskiego turnieju siatkówki

Od jakiegoś czasu mój braciszek jest trenerem niedużej drużyny siatkarskiej, która o dziwo niezwykle dobrze sobie radzi na turniejach. Dosyć często wyjeżdżają oni w wolne dni na jakieś zgrupowania czy male zawody przeprowadzane na obszarze województwa. Jest to właściwie drużyna amatorska, która za cel ma dobrą zabawę i uczciwą rywalizację. Dzięki czemu nie denerwują się, a wyłącznie cieszą z przygody. W ostatnim czasie wysłano zapytanie do brata, czy nie zgodzi się przeprowadzić turnieju dla ekip z całej Polski. Bardzo długo zastanawiał się nad decyzją. Spytał wpierw jednak o opinię całą drużynę, a potem mnie, czy dam radę mu w jakiś sposób we wszystkim pomóc. Na szczęście miałam wolne i się zgodziłam. Jak się już zdeklarowaliśmy, to nie zostało nic innego jak znaleźć hale sportowe. Szkoda jednak, iż wszystkie były pozajmowane. Dobrze, iż znaleźliśmy przy najmniej dwa odkryte boiska niedaleko lasu, w jakiejś sąsiedniej, małej miejscowości. Wtedy spadło na mnie dodatkowe, ogromnie ważne zdanie, czyli wynajęcie hal namiotowych w ramach szatni i bufetu. Jak dobrze, iż moja znajoma prowadzi własną firmę, która zajmuje się organizacją imprez w plenerze. Wiedziała czego mi trzeba! Muszę przyznać, że cała ta organizacja to istotnie sporo pracy. Rzekomo mamy nadal trzy miesiące, ale ja mam przeczucie, że nie zdążymy... tags: sport, rozrywka, siatkówka, turniej, zawody

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz