poniedziałek, 22 lipca 2013

[Turystyka]Wyprawa górska czy też wspinaczka na skałki?

Po wielu naradach wspólnie z przyjaciółmi doszliśmy do wniosku, że warto byłoby wybrać się w góry. Powinnam w końcu zadbać o zgrabną sylwetkę! Z początku mieliśmy w planach pojechać w Bieszczady. Wyszło jednak, że w ten weekend nie ma wolnych kwater. Potem wymieniono Zakopane. Wszyscy jednak już je znają i chcieli czegoś naprawdę atrakcyjnego, gdzie nie będzie mnóstwa wycieczek. Mieliśmy jeszcze do wyboru każdemu dobrze znaną Wisłę oraz Jurę Krakowsko-Częstochowską. Ostatecznie wybór padł na Jurę, dla której trzeba było nieco zmodyfikować nasz plan. Koledzy uznali, że tamtejsze rejony są istnym rajem jeśli chodzi o skałki oraz możliwość wspinania. Przy okazji wzmocnimy mięśnie. Większość była za, więc nie miałam innego wyjścia, jak również się zgodzić. Problem niestety pojawił się ze sprzętem. Moja szafa nie przewidziała tego typu atrakcji. Ubrania może jakieś znajdę, ale buty wspinaczkowe? Zapytałam o poradę przyjaciółkę i razem wybrałyśmy się do sklepu sportowego. Zakup butów zdecydowanie mnie zabolał. Wiadomo musiałam nabyć jeszcze parę niezbędnych dodatków i oczekiwać na nadchodzący weekend. Szczęście niestety mi nie dopisało i w dniu wycieczki nadeszła przerażająca burza. Ostatecznie dwa dni spędziłam w mieszkaniu przeklinając niepotrzebny zakup. tags: turystyka, wycieczki, sport, góry, sprzęt sportowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz