sobota, 6 lipca 2013

[Turystyka]Luksusowy sprzęt do wspinaczki po górach

Jakiś czas temu pojawił się nas kolega mojego narzeczonego, który od czasów liceum interesuje się wspinaczką. Wprawdzie zatrzymywał się w Krakowie zaledwie na jeden dzień, jednakże dzięki temu mogliśmy się spotkać i porozmawiać o starych dobrych czasach. Niemalże do nocy siedzieliśmy i odpowiadaliśmy sobie najrozmaitsze historie z naszego aktualnego życia. Dominik naturalnie nie omieszkał wspomnieć nam nieco o swoich górskich przebojach i nawet pokazał cały sprzęt. Panowie zniknęli na dobre 40 minut. Musiałam po nich pójść, gdyżbowiem w przeciwnym razie nie wróciliby zapewne do domu. W otwartym bagażniku porozkładane były różne raki, liny, worki oraz bez wątpienia wysokiej klasy ciuchy Climbing Technology. Muszę przyznać, że kolekcja była rzeczywiście imponująca, ale ile można o tym mówić? Przemocą zaciągnęłam ic h na nader spóźnioną kolację. Później przyszedł czas na sen i relaks przed dalszą podróżą. Szkoda, że mieszkamy na odległych krańcach Polski i nie możemy częściej się widywać. Na szczęście ma zamiar odwiedzić nas jeszcze w drodze powrotnej, więc będzie kolejna okazja do rozmowy. To spotkanie utwierdziło mnie w przekonaniu, iż panowie są takimi samymi plotkarzami jak kobiety. Przynajmniej takie jest moje zdanie. tags: podróże, turystyka, góry, rozrywka, wakacje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz