piątek, 7 czerwca 2013

[Rozrywka]Powrót do lat młodości

Ostatnio doszłam do wniosku, iż powinnam zacząć rozwijać swoje hobby i to nie tylko w domowym zaciszu. Po prostu kocham szkicować i malować, mało istotne dla mnie jest miejsce czy sposób. Liczy się czas spędzony nad płótnem. Ongiś niesłychanie dawno temu, gdy jeszcze byłam małym dzieckiem rodzice zapisali mnie na dodatkową plastykę. Dwa razy tygodniowo spędzałam czas w małej grupce, gdzie piecze nad nami sprawowała osoba o niewiarygodnym talencie. Zawsze w myślach jej trochę zazdrościłam. Po pewnym czasie jakoś wszystko się popsuło i pozostały jedynie wspomnienia. Mam teraz wielki żal do siebie, że zaprzestałam rozwijać tę pasję. W gruncie rzeczy tęsknie za tamtymi latami nauki. Aktualnie zapisałam się na zajęcia warsztatowe do pałacu kultury, które odbywają się raz w tygodniu. Trafiłam nawet na grupę dla osób dorosłych. Ogromnie mn ie zaskoczyło, gdy moja znajoma także postanowiła się zapisać. Ostatecznie tutaj największe znaczenie ma rozrywka nie talent. Razem pojechałyśmy zakupić parę najważniejszych rzeczy, jak mazaki, farby i ubrania ochronne, by się przez przypadek nie pobrudzić. Nareszcie zrealizowałam moje marzenie! Jestem niesamowicie szczęśliwa, że będę mogła malować i poznam ludzi o podobnych zamiłowaniach. tags: hobby, rozrywka, rysowanie, malowanie, plastyka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz