czwartek, 20 czerwca 2013

[Rozrywka]Sposób na spokojny sen

Nareszcie nadchodzą moje upragnione wakacje. Długo na nie wyczekiwałam szczególnie, że planowałam tym razem dalszą podróż. Już w poprzednim roku przegłosowaliśmy z narzeczonym piękną i ciepłą Chorwację razem z niewielkim, klimatycznym domkiem niedaleko morza. Kwatery nie sprawiły nam żadnych, istotnych problemów i jedynie o co musieliśmy zadbać to przegląd auta i zakupy. Muszę powiedzieć, że z tych całych emocji ostatnimi czasy nie umiem dobrze spać. Ciągle wyobrażam sobie, jak to będzie. Przez cały czas nachodzą mnie rozmaite wizje naszego, wspólnego urlopu i rano jestem jak zombi. Lepiej nie zaglądać w lustro. W końcu się poddałam i stwierdziłam, że nie mam innego wyboru, jak poszukać na bezsenność lekarstwa. Ich lista jest niesłychanie długa. Ja osobiście wolę naturalne środki, jednak jak sami wiecie na bezsenność leki n a ogół posiadają dużo paskudnej chemii. Jak dobrze, że mam mamę, która zawsze wie, co warto stosować. Tym razem sprezentowała mi ziółka. W pierwszej chwili nie zauważyłam zmian. Jakoś po 2 dniach poczułam istotnie odprężenie i przespałam nawet calutką noc! Moja głowa w końcu mogła wypocząć. Prawdopodobnie do samego wyjazdu będę zmuszona popijać moje napary, lecz warto się poświecić! Żywię nadzieję, że wakacje będą idealne. tags: wakacje, urlop, rozrywka, lekarstwa, bezsenność

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz