czwartek, 6 czerwca 2013

[Sport]Pierwsze przygotowania do wycieczki rowerowej

W końcu udało mi się poskładać rower. Długo to trwało, bo cały czas brakowało mi czasu, ale cóż począć? Wydaje mi się, iż już z początkiem maja zdecydowałam się w te wakacje poznać pobliskie trasy rowerowe. Najbardziej to bodaj ucieszył się mój chłopak, ponieważ sam chciał mi to niedługo zaproponować. Jak widzicie rozumiemy się bez słów. Obowiązkowy był jednakże przegląd i to nie tylko jednego roweru. Wyszło, że to kwestia prawdopodobnie kilku dni, więc bezzwłocznie zanieśliśmy je do odpowiedniego sklepu. W międzyczasie zdecydowaliśmy się dokupić nieco niezbędnych dodatków, jak np. pompkę, którą zapodzialiśmy w zeszłym roku. Do zestawu dobraliśmy bidon, saszetki i odblaskowe opaski, dzięki którym staniemy się widoczni z daleka. Debatowaliśmy także na zakupem plecaka, który byłby odpowiedni równocześnie do roweru, jak i powszedniego użytku. Przyjaciel polecił nam produkty marki Deuter, które ponoć cieszą się ogromną popularnością pośród rowerzystów. Cena nas trochę zdziwiła, ponieważ nie jest to tania zabawka, ale doszliśmy do wniosku, iż przyda nam się on w pewnych sytuacjach. Jest tylko jeden, niewielki problem. Gdzie zniknęło lato i skwar? Mam nadzieję, iż nie będą to deszczowe wakacje. tags: sport, akcesoria sportowe, plecaki, sprzęt rowerowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz